About Me

I'm 20 year old. I 'm a sensitive girl n some nervous (said by my mom) maybe I'm easy angry n happy girl~ friendly? i 'll show to who i like guy so some ppl 'll said me a arragond girl .up to u la~i juz like my style

8.7.11

我忍了很久的事情~又一次过爆发了~
痛哭甚至大哭~
为何别人可以就我不可以
你又不是没有那个能力
你又在那边解释一大堆
我真的难以理解
我真的忍无可忍~忍到我很难受

我现在没有那个能力,不代表以后没有~
你就看以后的我。。
我忍~

No comments:

Post a Comment